Papaya Films z nowym logotypem od BNA

Znak ma łączyć w sobie ducha lat 70., współczesną kulturę uliczną oraz klasyczną niemiecką typografię.

Papaya Films po dziesięciu latach zmienia swój logotyp. Za projekt odpowiada agencja BNA. 
 
- Nadrzędnym celem nowej identyfikacji było wzmocnienie samej idei filmu w Papaya Films. Filmu, który udało się zsyntetyzować do dwóch najważniejszych składników: iluzji ruchu zawartej w trzech klatkach oraz narracji wywołującej emocje. Narracja trzech klatek, która jest osią nowej identyfikacji, zawsze buduje opowieść i tworzy dialog, również ten formalny, widoczny jako przestrzeń i perspektywa - mówi szef projektu Łukasz Słotwiński z BNA.
 
 

Katarzyna Kacprzak 336 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.