Kampania Onetu #100latPolsko nominowana do INMA Global Media Award 2019

Nagrody przyznawane są przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA).

Firma Ringier Axel Springer Polska została nominowana do nagrody Global Media Awards 2019 za kampanię #100latPolsko marki Onet w kategorii „Najlepszy PR lub kampania społeczna” za „budowanie zaufania do marki poprzez zjednoczenie podzielonego społeczeństwa”. Kampania dotyczyła setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, w ramach działań powstała m.in. platforma #100latPolsko. Myślą przewodnią był patriotyzm rozumiany jako umiejętność znalezienia wspólnego języka ponad podziałami. Onet występował w niej jako medium otwarte na dialog, łączące ludzi o różnych poglądach i promujące wartości wspólne dla wszystkich Polaków.

Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęły 644 zgłoszenia od 165 firm medialnych z 34 krajów. Międzynarodowe jury wybrało 194 finalistów w 20 kategoriach. Laureatów nagrody poznamy 17 maja w Nowym Jorku.

Onet po raz pierwszy został nagrodzony INMA Global Media Award w 2017 roku. Wówczas w kategorii Best Use of Mobile doceniono aplikację mobilną Onet.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.