Gazeta.pl kupuje i zamyka "Twój Weekend"
Chodzi o symboliczny koniec epoki uprzedmiotawiania kobiet. Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas,
Ostatni "Twój Weekend" to historie kobiet i mężczyzn, przedstawione w artykułach, wywiadach i felietonach. Magazyn składa się z 48 stron autentycznych treści. Wśród autorów znaleźli się m.in. Rikha Sharma Rani, dziennikarka współpracująca m.in. z "New York Times", Maria Rotkiel, terapeutka i psycholożka, oraz Rafał i Tymek Bryndalowie, Miłosz Brzeziński czy Rafał Madajczak.
Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas, które angażują się w działania wspierające kobiety oraz wdrażają w swoich organizacjach strategie równościowe. Wavemaker odpowiada za media, współpracę z influencerami oraz wsparcie kreatywne projektu. Produkcję wizualną kontentu realizuje Papaya Films. Projekt wspiera także Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.
Akcji towarzyszy kampania reklamowa, która obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej, kina, radio, prasę i internet (serwisy internetowe i media społecznościowe, m.in. Facebook, Instagram). Na potrzeby akcji przebudowano także dotychczasowy serwis Twojweekend.pl. Działania reklamowe wspierają również influencerzy.
Akcja promowana jest pod hasztagiem #TwojWeekend – organizatorzy zachęcają internautów do wsparcia inicjatywy poprzez podzielenie się w mediach społecznościowych zdjęciem okładki ostatniego "Twojego Weekendu" wraz z hasztagiem.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.