Veolia chce zwiększyć rozpoznawalność marki [wideo]

Motywem przewodnim kampanii wizerunkowej jest prezentacja firmy jako obecnej w życiu mieszkańca Polski przez cały dzień.

Głównym kanałem komunikacji jest online, a nośnikiem film wizerunkowy, który zostanie udostępniony na wszystkich kanałach społecznościowych marki. Materiał będzie wyświetlany określonym grupom odbiorców na podstawie ich profili behawioralnych.

Veolia działa w obszarze usług środowiskowych, które obejmują produkcję i dystrybucję energii, oczyszczanie
i doprowadzanie wody oraz zarządzanie odpadami w ramach gospodarki cyrkularnej. Motywem przewodnim filmu wizerunkowego jest prezentacja jej jako firmy obecnej w życiu mieszkańca Polski przez cały dzień – widzimy, jak towarzyszy mu od porannego prysznica aż po powrót do domu, gdy reguluje ciepło w mieszkaniu. W filmie wizerunkowym biorą udział pracownicy Veolii oraz członkowie ich rodzin. To  ma ilustrować, że są największą wartością firmy i przyczyniają się do rozwoju biznesu Veolii.

Kampania podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy zakłada działania w internecie i emisję spotów na podstawie profili behawioralnych. Drugi krok przewiduje emisje w wybranych lokalizacjach z wykorzystaniem kanału mobile. Dodatkowo w ramach kampanii Veolia rozpoczęła współpracę z influencerami, którzy edukują w temacie ochrony środowiska.

- Głównym celem naszej kampanii wizerunkowej jest zwiększenie rozpoznawalności marki. Jesteśmy firmą otwartą na innowacje, w tym na niestandardowe podejście w docieraniu do odbiorców, i jest to spójne z polityką komunikacyjną Veolii. Mocno wierzymy, że dzięki naszym działaniom historia marki oraz to, co sobą reprezentuje – czyli troska o środowisko i bezpieczeństwo klientów, będą bardziej obecne w świadomości mieszkańców Polski – mówi Magdalena Kempiński, dyrektor komunikacji Grupy Veolia w Polsce.

Kreację kampanii przygotowała agencja Open, planowaniem i zakupem mediów zajął się Netsprint, a za działania public relations odpowiada agencja United PR.

Tomasz Wygnański 673 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.