Startuje "Pyszne studio" marki Bracia Koral

Koncepcję i strategię kampanii przygotowała agencja SMI Communication.

Marka Bracia Koral, która świętuje 5-lecie na polskim rynku, startuje z nowym projektem internetowym – kulinarnym show "Pyszne studio" w kanale YouTube.

- Marka stworzyła kanał kulinarny, aby inspirować i pokazywać konsumentom, jak kreatywnie wykorzystywać lody, tworząc z nich interesujące nowe desery w domowym zaciszu - mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Gospodarzem cyklu 40 kulinarnych odcinków "Pyszne studio" będzie nowy ambasador marki Bracia Koral – Damian Kordas, najmłodszy w Europie zdobywca tytułu Masterchefa. W kolejnych odcinkach zaprezentuje kreatywne i szybkie do przygotowania desery z lodami Bracia Koral w roli głównej. Cykl rozpocznie wyemitowany 8 marca odcinek specjalny, w którym kucharz przygotuje wyjątkowy deser. W inauguracyjnym odcinku specjalnym w rolę "sous-chefa" wcieli się znany i lubiany aktor filmowy i telewizyjny – Artur Żmijewski.

Oprócz cyklu przepisów Damian Kordas będzie prowadził warsztaty kulinarne, udzielał porad oraz organizował konkursy kulinarne dla konsumentów. Jego zadaniem będzie również opracowanie karty menu dla segmentu HoReCa.

Koncepcję i strategię kampanii marki Bracia Koral z udziałem nowego ambasadora przygotowała wspólnie z działem marketingu PPL Koral agencja SMI Communication.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.