Startuje "Pyszne studio" marki Bracia Koral
Koncepcję i strategię kampanii przygotowała agencja SMI Communication.
- Marka stworzyła kanał kulinarny, aby inspirować i pokazywać konsumentom, jak kreatywnie wykorzystywać lody, tworząc z nich interesujące nowe desery w domowym zaciszu - mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.
Gospodarzem cyklu 40 kulinarnych odcinków "Pyszne studio" będzie nowy ambasador marki Bracia Koral – Damian Kordas, najmłodszy w Europie zdobywca tytułu Masterchefa. W kolejnych odcinkach zaprezentuje kreatywne i szybkie do przygotowania desery z lodami Bracia Koral w roli głównej. Cykl rozpocznie wyemitowany 8 marca odcinek specjalny, w którym kucharz przygotuje wyjątkowy deser. W inauguracyjnym odcinku specjalnym w rolę "sous-chefa" wcieli się znany i lubiany aktor filmowy i telewizyjny – Artur Żmijewski.
Oprócz cyklu przepisów Damian Kordas będzie prowadził warsztaty kulinarne, udzielał porad oraz organizował konkursy kulinarne dla konsumentów. Jego zadaniem będzie również opracowanie karty menu dla segmentu HoReCa.
Koncepcję i strategię kampanii marki Bracia Koral z udziałem nowego ambasadora przygotowała wspólnie z działem marketingu PPL Koral agencja SMI Communication.