Pierwszy numer odświeżonego "Coachingu" w sprzedaży

Magazyn wydawnictwa Burda ma być teraz bardziej ekspercki.

W sprzedaży pojawiło się pierwsze wydanie odświeżonego magazynu "Coaching". Magazyn zyskał wyraźny podział na część poświęconą pracy i budowaniu pozycji zawodowej, edukacji i część poświęconą życiu prywatnemu. Nowy "Coaching" przede wszystkim ma być bardziej ekspercki.

- Zdaję sobie sprawę z faktu, że samo słowo "coach" zaczęło budzić określone skojarzenia – mówi Piotr Kościelniak. - To "zasługa" pseudotrenerów, którzy wylewają się z każdego zakątka internetu. Chcemy się od tego trzymać z daleka, dlatego magazyn "Coaching" wraca do korzeni: do psychologii, nauki i rzetelnych badań - mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny grupy Focus, dodając, że redakcja do współpracy zaprosiła ekspertów akademickich i praktyków. Radę Programową magazynu tworzą Joanna Chmura (psycholog, coach, trener), Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska (psycholog, p.o. dyrektor Centrum Coachingu i Mentoringu Akademii Leona Koźmińskiego), Dorota Minta (psycholog) i dr Marcin Capiga (coach, mentor, trener biznesu, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego). Z magazynem współpracują również psycholog i mentor Jacek Santorski i filozof Marcin Fabjański.

Odświeżona została również część wizualna "Coachingu". Magazyn postawił na uproszczenie formy i współpracę z ilustratorami - Katarzyną Bogdańską i Igorem Morskim.

Magazyn wspiera kampania promocyjną w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce, a także w tytułach własnych Burdy, serwisach internetowych (WP, serwisy Burdy) i social mediach wydawnictwa.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.