Ariana Grande promuje nowy napój Starbucks

Piosenkarka zamieściła post ze zdjęciem na Twitterze, opatrując go hashtagiem #starbucksambassador.

Najnowszy napój kawowy, wprowadzony na stałe do menu sieci Starbucks, jest inspirowany hiszpańskim napojem mlecznym leche merengada. Cloud Macchiato jest dostępne jako napój gorący lub zimny, w dwóch wersjach smakowych: karmelowej i cynamonowej. "Chmurka" to pianka na wierzchu, której kremową konsystencję osiąga się przy użyciu mieszanki opartej na białku jajek.

Starbucks ostatnio stawia mocniej na zimne napoje kawowe, jak m.in. Nitro Cold Brew, a mniej uwagi poświęca ofertom sezonowym i napojom z linii Frappuccino.

Pięć lat wcześniej ambasadorką Starbucksa była Oprah Winfrey, która promowała napoje Teavana Oprah Chai.

Paweł Piasecki 252 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.