Orange poszerza i reklamuje ofertę telewizyjną [wideo]

Wprowadzenie Orange Love 2 lata temu było sukcesem, teraz inni podążają naszą drogą - twierdzi prezes Orange Polska.

Operator telekomunikacyjny Orange Polska rozbudowuje ofertę telewizyjną w ramach pakietu łączonych usług Orange Love. Do dwóch podstawowych pakietów: Orange Love Mini (internet stacjonarny plus abonament komórkowy - za 79,99 zł/mies) i Love Standard (ze 104 kanałami telewizyjnymi, w tym 55 HD i 2 4K - za 99,99 zł/mies.) dodał dwa nowe droższe pakiety: Orange Love Extra (168 kanałów TV, w tym 100 HD i 3 4K - za 149,99 zł/mies.) i Love Premium (181 kanałów, w tym 113 HD - za 219,99 zł/mies.).

- Kiedy wprowadzaliśmy na rynek Orange Love, pakiety łączące najważniejsze usługi stacjonarne i mobilne dla domu w najnowocześniejszych technologiach były nowinką. Dziś z  Orange Love korzysta już ponad 1,2 mln klientów. Na drugie urodziny postanowiliśmy wprowadzić dwa nowe pakiety, z atrakcyjną ofertą programów telewizyjnych dla całej rodziny. Nowe pakiety Love zapewnią najlepszą rozrywkę dla wszystkich domowników: jeszcze więcej szybkiego internetu w komórce, światłowód o prędkości do 1 Gb/s oraz jeszcze więcej telewizji - twierdzi Jean-Francois Fallacher, prezes Orange Polska. - Widzimy, że zwłaszcza telewizja cieszy się dużą popularnością. Ponad 950 tys. Polaków ogląda telewizję z Orange.

Według Fallachera słuszność decyzji o wprowadzeniu pakietów Orange Love dwa lata temu potwierdza to, że konkurenci podążają tą drogą - Polkomtel kupił Netię, a T-Mobile Polska zaczyna oferować usługi stacjonarne w oparciu o sieć światłowodową (FTTH) m.in. dzięki umowie z Orange Polska.

Orange chce, by jego oferta telewizyjna była bardziej elastyczna. Uprościł zasady korzystania z dodatkowych pakietów telewizyjnych dla wszystkich klientów Orange TV. Od teraz mogą w prosty sposób uzupełnić swoją telewizję o dodatkowe kanały: w dowolnym momencie mogą zamówić pakiet bez umowy lojalnościowej. Dodatkowo przy pierwszym zamówieniu takiego pakietu przez pierwszy miesiąc mogą korzystać z niego za darmo.

Nową ofertę pakietów Orange Love pomarańczowy operator będzie reklamował w szeroko zasięgowej kampanii reklamowej. Kreacje reklamowe przygotowuje dla Orange agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Maciej Burlikowski 1122 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.