"Tradycyjnie pyszne!" dla Wawelu w Wirtualnej Polsce
To kolejny, po cyku webinarów realizowanych we współpracy z mBankiem, format branded content video przygotowywany przez portal.
Program produkuje WP Brand Studio, wewnętrzną agencję contentmarketingową Wirtualnej Polski, na zlecenie marki Wawel. Zespół WP odpowiada również za dystrybucję i działania reklamowe. To kolejny format specjalny, który przygotowuje Wirtualna Polska. W lutym ruszył cykl webinarów realizowanych we współpracy z mBankiem. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Program jest skierowany do prowadzących małe firmy. Eksperci z zakresu prawa, podatków i księgowości udzielają porad i wyjaśniają skomplikowane kwestie. Program powstaje w studiu Wirtualnej Polski, prowadzi go Sebastian Ogórek, zastępca redaktora naczelnego serwisu Money.pl.
WP brand studio realizuje programy, w których klienci mają możliwość lokowania marek. W 2019 r. wyprodukowało już 25 komercyjnych odcinków w ramach różnych formatów.
– Od ponad dwóch lat realizujemy kompleksowe kampanie wideo. Od kreacji, produkcji i emisji, po pełną strategię contentmarketingową, w której wykorzystujemy wszystkie narzędzia i formaty reklamowe WP. Zauważamy również rosnące zainteresowanie video non-standard – mówi Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. branded content video w WP brand studio.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.