Dzikie zwierzaki - nowa akcja lojalnościowa w Lidlu

Akcję wspiera kampania przygotowana we współpracy z GPD i Havas Media.

18 marca br. ruszy nowa akcja lojalnościowa w Lidlu. Potrwa do wyczerpania zapasów, nie dłużej niż do 14 kwietnia. Klienci, którzy zbiorą 10 naklejek - każdą za zakupy o wartości minimum 30 zł - będą mogli odebrać nagrodę. Do zebrania jest dziesięć figurek  zwierząt. 

Akcji towarzyszy także specjalna kolekcja produktów do kupienia w Lidlu, obejmująca grę , książkę, pościele, koszulki i plecaki dla dzieci.

Komunikacja wspierająca akcję już się rozpoczęła, głównie za pośrednictwem dedykowanej podstrony. Kampania obejmie też materiały POS, OOH, portale internetowe, media społecznościowe, TV i radio.

Za koncepcję i kreację odpowiada GPD, zakupem czasu antenowego zajmuje się Havas Media. Kampanię online prowadzi wewnętrznie Lidl, obsługą PR zajmuje się 24/7 Communications.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.