Blik wprowadza płatność bezpośrednio z bannera reklamowego

Rozwiązanie umożliwia sprzedaż produktu czy usługi już na etapie reklamowania jej na dowolnej stronie internetowej.

Dzięki rozwiązaniu Blika użytkownik nie musi przechodzić z bannera reklamowego na stronę sklepu internetowego, gdzie zwykle trzeba przejść proces zakupu i płatności. Po raz pierwszy ten sposób kupowania Polski Standard Płatności, operator Blika, wprowadził w ramach wspólnej akcji z WWF Polska związanej z ratowaniem sóweczki - najmniejszej sowy żyjącej w Polsce. Na bannerze użytkownik wybiera kwotę wparcia, następnie wpisuje kod Blik i po zatwierdzeniu regulaminu akcji oraz płatności finalizuje transakcję. Musi ją jedynie potwierdzić w swojej aplikacji bankowości mobilnej - jak każdą płatność Blikiem. Za każde 10 zł udzielonego wsparcia, które zostanie przeznaczone na ochronę lasu wokół dziupli sóweczek, Blik deklaruje podarowanie dodatkowej złotówki odpowiadającej 1 m2 chronionego lasu.

- Wprowadzamy zupełnie nowy sposób robienia zakupów w internecie. To nie tylko duża wygoda dla kupującego, ale także znaczne przyśpieszenie całego procesu zakupowego, a więc korzyść dla sprzedawcy – przekonuje Magdalena Kubisa, dyrektor rozwoju biznesu Polskiego Standardu Płatności 

Rozwiązanie zostało wprowadzone we współpracy z tPay.

Paweł Piasecki 293 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.