Sheraton ma nowe logo

To próba odmłodzenia sieci hotelowej istniejącej od 1937 roku.

Marka Sheraton należy od dwóch i pół lat do Marriott International. Stał się jej właścicielem w wyniku przejęcia sieci Starwood Hotels and Resorts Worldwide (jej inne marki hotelowe to Westin, St. Regis i W) w 2016 r. za 13 mld dol.

Sheraton ma 440 obiektów na całym świecie, a w 2018 r. roczne obroty sieci wyniosły 9,2 mld dol. Jednak marce nigdy nie udało się skutecznie odróżnić od konkurencji, a wiele obiektów zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, było mocno wysłużonych, a poziom zadowolenia gości mocno się wahał. W lecie ub. r. Marriott pokazał projekt nowego lobby hoteli Sheraton i ogłosił rozpoczęcie transformacji marki, której finalnym etapem jest wprowadzenie nowego logo (na ilustracji po lewej stronie). 

Poprzednie logo towarzyszyło gościom Sheratona od lat 70-tych ubiegłego stulecia, tak więc Marriott i pomagająca w transformacji agencja Grey New York, podeszły do zmian ostrożnie. Zachowano, ale uproszczono rozpoznawaną przez konsumentów literę "S", wieniec laurowy odbierany często jako przestarzały zastąpiono mniej dosłownym okręgiem. Słowo "Sheraton" zostało napisane nowocześniejszym i lepiej prezentującym się na urządzeniach mobilnych krojem GT Super Display. Jednocześnie dodano rok założenia sieci (1937) dla podkreślenia jej wieloletniego dziedzictwa. 

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.