Kwietniowa "Claudia" z nowym layoutem [wideo]

W miesięczniku pojawiło się też kilka nowych działów.

Burda International Polska zdecydowała się na relaunch magazynu "Claudia". Ukazał się właśnie kwietniowy numer miesięcznika - z nową makietą oraz działami i treścią wyraźnie nastawioną na grupę docelową, jaką są kobiety między 35. a 55. rokiem życia. 

Oprócz nowego layoutu redakcja stawia na nowoczesne sesje mody, tematy związane z  urodą, kuchnią i wnętrzami, porady dotyczące organizacji czasu oraz inspirujące historie kobiet i reportaże. 

W odświeżonym magazynie pojawiły się nowe działy: "Na dobry początek", "Temat miesiąca", "Nasze życie", "Między domem a pracą", "Cały dom pod kontrolą" i "Redakcyjne testy". 

Wydanie ukazało się w dwóch wersjach: sam magazyn w cenie 3,99 zł oraz w wersji z książeczką kulinarną "Najlepsze ciasta na Wielkanoc" w cenie 6,99 zł. 

Numer wspierają  kampania telewizyjna - TVN, Polsat Pakiet Kobiecy Miejskie, TVN Style i PTV Kobieta Premium; kampania radiowa w Polskim Radiu, działania w tytułach i serwisach Burdy oraz promocja w punktach sprzedaży.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.