Kwietniowa "Claudia" z nowym layoutem [wideo]
W miesięczniku pojawiło się też kilka nowych działów.
Oprócz nowego layoutu redakcja stawia na nowoczesne sesje mody, tematy związane z urodą, kuchnią i wnętrzami, porady dotyczące organizacji czasu oraz inspirujące historie kobiet i reportaże.
W odświeżonym magazynie pojawiły się nowe działy: "Na dobry początek", "Temat miesiąca", "Nasze życie", "Między domem a pracą", "Cały dom pod kontrolą" i "Redakcyjne testy".
Wydanie ukazało się w dwóch wersjach: sam magazyn w cenie 3,99 zł oraz w wersji z książeczką kulinarną "Najlepsze ciasta na Wielkanoc" w cenie 6,99 zł.
Numer wspierają kampania telewizyjna - TVN, Polsat Pakiet Kobiecy Miejskie, TVN Style i PTV Kobieta Premium; kampania radiowa w Polskim Radiu, działania w tytułach i serwisach Burdy oraz promocja w punktach sprzedaży.