Marka Lidl najaktywniejsza w telewizji w 2018 r.
W czołowej dziesiątce najwięcej jest marek telekomunikacyjnych - wynika z analizy Codemedia.
Do grona dziesięciu najbardziej aktywnych marek w telewizji dołączyły dwie nieobecne w zestawieniu z 2017 r. Ibuprom - w ubiegłym roku na pozycji trzynastej - zwiększył swoją aktywność o 30 proc. i znalazł się na miejscu siódmym z wynikiem 28 112 GRP. Marka Rossmann wskoczyła do czołowej dziesiątki, mimo że zanotowała spadek o 7 proc. wygenerowanych punktów ratingowych.
W obecnym zestawieniu top 10 zabrakło Tesco, które jednak nadal plasuje się blisko czołówki. Druga z marek, która wypadła z zestawienia, to Neonet z wynikiem 14 953 GRP, co sprawiło, że z miejsca 10. w 2017 r. przesunęła się daleko poza czołową dziesiątkę.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.