Marka Lidl najaktywniejsza w telewizji w 2018 r.

W czołowej dziesiątce najwięcej jest marek telekomunikacyjnych - wynika z analizy Codemedia.

W 2018 r. najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21-proc. wzrost zakupu GRP w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile i to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo aż 44-procentowy, udział w zestawieniu top 10 - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

Do grona dziesięciu najbardziej aktywnych marek w telewizji dołączyły dwie nieobecne w zestawieniu z 2017 r. Ibuprom - w ubiegłym roku na pozycji trzynastej - zwiększył swoją aktywność o 30 proc. i znalazł się na miejscu siódmym z wynikiem 28 112 GRP. Marka Rossmann wskoczyła do czołowej dziesiątki, mimo że zanotowała spadek o 7 proc. wygenerowanych punktów ratingowych.

W obecnym zestawieniu top 10 zabrakło Tesco, które jednak nadal plasuje się blisko czołówki. Druga z marek, która wypadła z zestawienia, to Neonet z wynikiem 14 953 GRP, co sprawiło, że z miejsca 10. w 2017 r. przesunęła się daleko poza czołową dziesiątkę.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.