#ZespółKolorowychSkarpetek z okazji Dnia Osób z Zespołem Downa [wideo]
Dziś (21 marca) każdy może okazać solidarność z osobami z zespołem Downa, udostępniając w mediach społecznościowych zdjęcie kolorowych skarpetek nie do pary.
W ramach kampanii każdy może okazać solidarność z osobami dotkniętymi zespołem Downa, udostępniając w mediach społecznościowych zdjęcie kolorowych skarpetek nie do pary, symbolizujących różnorodność genetyczną, z hasztagiem #ZespolKolorowychSkarpetek. Można je nabyć m.in. w sklepie Many Mornings - jeśli zakupu dokona się dzisiaj, to firma ta przekaże 21 proc. na wsparcie Stowarzyszenia Bardziej Kochani.
Kampania realizowana jest przez zespół Digital Resolution (Grupa OMD), a jej organizatorką i pomysłodawczynią jest Kaja Bielawska, pracująca w tej agencji. Reżyserem spotu jest Bartłomiej Szkop, za jego produkcję odpowiadają: Dorota Konarska i Łukasz Genczelewski. Za kreację, montaż, postprodukcję odpowiada Bartek Woziwodzki z Tribal Media.
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane