BBDO liderem rankingu "Best of the Best" WARC

Grupa Omnicom, do której należy BBDO, została uznany za najlepszy holding reklamowy na świecie.

Pierwsze globalne zestawienie "Best of the Best" zostało przygotowane przez World Advertising Research Center (WARC) na podstawie rankingów Creative 100, Effective 100 oraz Media 100. 

BBDO została najlepszą agencją sieciową na świecie, a BBDO New York agencją numer 1. W czołowej dziesiątce agencji znalazły się jeszcze trzy inne spółki z sieci BBDO: Abbott Mead Vickers BBDO (AMV BBDO) z Londynu (pozycja 4.) ColensoBBDO z Nowej Zelandii  (6.) i AlmapBBDO z Brazylii (10.).

BBDO zajęło także pierwsze miejsce (13. rok z rzędu) w rankingu Creative 100 WARC.

Paweł Piasecki 257 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.