Kukbuk.pl w nowej odsłonie

Zależało nam, aby stworzyć zgodny z najnowszymi trendami, wygodny, intuicyjny i pełen jakościowych treści portal lifestyle'owy - mówi Oliwia Gede-Niewiadomska, wydawca Kukbuk.pl.

Wydawnictwo multimedialne Kukbuk uruchomiło nową wersję platformy online. Portal Kukbuk.pl przeszedł gruntowną przebudowę, został wzbogacony o nowe obszaru tematyczne i funkcjonalności. Projekt graficzny wykonała Alina Rybacka, a za infrastrukturę cyfrową odpowiedzialna jest agencja Panowie Programiści. Nową strategię portalu opracowały Oliwia Gede-Niewiadomska, wydawca Kukbuk.pl, oraz Zuzanna Rożek, specjalistka ds. marketingu i komunikacji online. Redaktor prowadzącą nowego serwisu została Anna Czajkowska.

Nowa strona wyposażona jest m.in. w technologię umożliwiającą personalizację treści. W pierwszej odsłonie funkcjonalność ta będzie opierała się na zadeklarowanych przez użytkownika preferencjach, a po wybraniu interesujących tagów i kategorii system sam będzie podpowiadał kolejne, dopasowane już tematy. W tym czasie system będzie się też uczył zachowań i wyborów użytkowników, dzięki czemu w kolejnej fazie będzie możliwe uruchomienie zaawansowanej personalizacji, wykorzystującej sieć neuronową.

- Zależało nam, aby stworzyć zgodny z najnowszymi trendami, wygodny, intuicyjny i pełen jakościowych treści portal lifestyle'owy odpowiadający potrzebom i zainteresowaniom naszych czytelników - mówi Oliwia Gede-Niewiadomska. Proces powstawania portalu został poprzedzony wielomiesięczną analizą ruchu oraz badaniem zachowania czytelników na stronie, a także jakościowymi i ilościowymi badaniami online, które pozwoliły na stworzenie ściśle określonych profili odbiorców.

Kukbuk.pl opierać się ma na idei sezonowości, co oddawać ma zarówno jego część tekstowa, jak i wizualna. Znajdą się w nim treści o jedzeniu, kulturze, trendach, ekologii, zdrowym stylu życia, praktyczne przewodniki turystyczne oraz przepisy na każdą porę roku.

- Kukbuk.pl oferuje również nowe możliwości i formaty reklamowe, które pomogą marketerom w dotarciu do precyzyjnie określonych grup odbiorców z jakościowym i angażującym przekazem. Mamy wszelkie narzędzia do tego, aby rozwijać natywne, kontekstowe formy reklamy i łączyć to, co przynosi korzyści dla biznesu, z tym, co jest ciekawe dla czytelnika - zachęca Dorota Sulich-Długosz, dyrektor biura reklamy wydawnictwa Kukbuk.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.