Eobuwie.pl: "Radość nie może czekać" [wideo]
Za kreację międzynarodowej kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa.
- Sklep eobuwie.pl dynamicznie się rozwija. Dlatego potrzebowaliśmy nowej, świeżej koncepcji, która opowie o naszej marce i odda jej charakter. Podstawą całej historii jest ekscytacja, oczekiwanie na przesyłkę z butami i w końcu wielka radość, kiedy możemy ją rozpakować i przymierzyć te wymarzone buty. To jest szczególny moment. Insight, który został wykorzystany w kampanii dotyka istoty zakupów online, szczególnie butów. Jednocześnie jest na tyle uniwersalny, że nowa platforma komunikacyjna została zaadaptowana na kolejne europejskie rynki - komentuje Marcin Zduńczyk, dyrektor marketingu Eobuwie.pl.
Za całokształt działań strategicznych, kreatywnych i realizacyjnych nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, która wygrała w przetargu. Reżyserem spotu jest Marcin Dubiniec, autorem zdjęć Mikołaj Syguda, a produkcją zajął się dom produkcyjny Videlec. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.