Ruszył nowy program lojalnościowy MediaMarktu

Uruchomieniu Klubu MediaMarkt towarzyszy kampania marketingowa z udziałem komiksowych bohaterów Tytusa, Romka i A'Tomka.

Sieć elektromarketów stawia w swoim programie lojalnościowym na umożliwienie konsumentom szybkiego dostępu do przywilejów. Uczestnicy Klubu MediaMarkt otrzymują na starcie powitalny kupon rabatowy o wartości 40 zł do wykorzystania w sklepach stacjonarnych MediaMarkt w całej Polsce przy zakupach za minimum 240 zł. Dodatkowo mogą skorzystać z kuponu rabatowego obniżającego koszt dostawy o 50 zł.

Klubowicze otrzymają również nagrody-niespodzianki za trzecie, szóste, dziewiąte i dwunaste zakupy. Korzystają też z wydłużonego terminu zwrotu lub wymiany towarów (45 dni). Każda transakcja z kartą Klubu MediaMarkt jest rejestrowana na indywidualnym koncie kupującego, co oznacza brak potrzeby przechowywania paragonów.

Kampania podkreślająca korzyści z uczestnictwa w programie obejmuje reklamy prasowe, spoty telewizyjne i radiowe oraz działania w internecie i social mediach. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Heart & Brain, spoty przygotował dom produkcyjny Ideal, a postprodukcję wykonało studio Platige. Planowanie i zakup mediów realizuje dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją UM (telewizja).

Bohaterowie kultowego komiksu "Tytus, Romek i A’Tomek" odrywają kluczową rolę w komunikacji marketingowej sieci MediaMarkt od 2017 r.

Paweł Piasecki 306 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.