P&G z Carrefourem dla planety

W programie "Przyszłość naszej planety wybierasz dziś" firmy zachęcają konsumentów do odpowiedzialnej segregacji odpadów opakowaniowych.

Procter & Gamble oraz sieć sklepów Carrefour ogłosiły ogólnopolski program „Przyszłość naszej planety wybierasz dziś”. W ramach trwającej od 26 marca do 6 kwietnia akcji organizatorzy będą zwracać uwagę konsumentów na to, jak ich dzisiejsze wybory zakupowe oraz zachowania wpływają na przyszłość środowiska naturalnego. Program kładzie akcent na kwestie odpadów opakowaniowych. Kupując produkty takich marek jak Ariel, Fairy, Pampers, Gillette, Head & Shoulders, Oral B czy Pantene w sieciach Carrefour w całej Polsce, klienci otrzymają (za 1 grosz) ekoworki na śmieci z materiałów pochodzących z recyklingu odpadów produkcyjnych z fabryk P&G.

Celem P&G jest doprowadzenie do tego, by w 2030 r. wszystkie opakowania z jego portfolio nadawały się do recyklingu. Dziś przetwarzać można 86 proc. opakowań produktów koncernu. Strategia Carrefoura przewiduje zaś, by 100 proc. opakowań marki własnej nadawało  się do recyklingu lub kompostowania do 2025 r.

Kampania będzie promowana w sklepach sieci Carrefour, na stronach WWW oraz w kanałach social media partnerów akcji.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.