T-Mobile "bez nonsensów" [wideo]

Repozycjonowanie marki ma uczynić ją bliższą emocjonalnie konsumentom.

Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska, jeden z czterech największych operatorów komórkowych w kraju, wprowadza nową platformę komunikacji reklamowej, która ma ułatwić mu repozycjonowanie marki.

T-Mobile startuje z tygodniową kampanią teaserową "Bez nonsensów", w której postanowił zmierzyć się, jak sam twierdzi, z nonsensami pokutującymi na rynku telekomunikacyjnym: operatorzy co innego obiecują w reklamach, a rzeczywistość jest zgoła inna. Na pierwszy ogień pójdzie insight na temat irytacji wielu konsumentów tym, że w ramach tzw. ofert akwizycyjnych (mających na celu pozyskiwanie użytkowników) nowi klienci otrzymują lepsze warunki, niż mają już obecni w sieci danego operatora. T-Mobile obiecuje swoim klientom, że tak robił nie będzie. Ma to zminimalizować tzw. churn, czyli wskaźnik odejść (rezygnacji) dotychczasowych klientów, który akurat T-Mobile Polska miał w ub.r. jeden z najniższych, jeśli nie najniższy, z całej czwórki operatorów komórkowych. Kolejne obietnice składane przez T-Mobile klientom dotyczą m.in. jakości obsługi (bez długiego oczekiwania na połączenie na infolinii - 80 proc. połączeń odbieranych poniżej minuty) i jakości sieci (np. szybkość i niezawodność bezprzewodowego internetu).

T-Mobile Polska liczy, że dzięki temu jego marka, która ma dobre postrzeganie wśród konsumentów, jeśli chodzi o jakość, stanie się im bliższa emocjonalnie, a w rezultacie będzie częściej rozważana jako marka pierwszego wyboru.

Po fazie teaserowej 1 kwietnia br. wystartuje właściwa kampania wizerunkowa marki. Będzie prowadzona w telewizji, internecie, na nośnikach OOH (w tym digital) oraz social mediach. Na jej potrzeby przygotowano specjalną stronę internetową.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB & Tribal, kampanię digital i social media realizuje agencja VML, a planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare.

Repozycjonowanie marki, oprócz odróżnienia się pozytywnie od konkurentów, ma dla T-Mobile Polska jeszcze jeden istotny aspekt - operator szykuje się do wejścia na rynek konsumencki z usługami stacjonarnymi (internet + telewizja). 

Maciej Burlikowski 1138 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.