Dawid Podsiadło w wiosennej kampanii Credit Agricole [wideo]
Za kreację odpowiada agencja Just, a produkcję spotów - Opus Film.
Podobnie jak w ubiegłym roku kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania radiowa oraz
niestandardowe działania w internecie. Spoty reklamowe banku pojawią się także w kilku sieciach
kinowych. Dodatkiem do nowej kampanii jest specjalna edycja kart płatniczych Credit Agricole z wizerunkami nawiązującymi do rekwizytów pojawiających się w reklamach.
Autorem konceptu kreatywnego wiosennej kampanii jest agencja Just, za produkcję spotów odpowiadał
Opus Film, a planowanie mediów jest dziełem Zenith. Za działania na Facebooku i Instagramie odpowiedzialna była agencja Bussines Factory, a pozostałe działania w internecie zrealizowane zostały we współpracy z agencjami Performics i Cube Group.

Katarzyna Kacprzak
477 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane