Dawid Podsiadło w wiosennej kampanii Credit Agricole [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Just, a produkcję spotów - Opus Film.

Bank Credit Agricole kontynuuje strategiczną współpracę z Dawidem Podsiadło i rozpoczyna wiosenną kampanię. Nowe spoty reklamowe nawiązują do stylistyki internetowych gifów.

Podobnie jak w ubiegłym roku kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania radiowa oraz
niestandardowe działania w internecie. Spoty reklamowe banku pojawią się także w kilku sieciach
kinowych. Dodatkiem do nowej kampanii jest specjalna edycja kart płatniczych Credit Agricole z wizerunkami nawiązującymi do rekwizytów pojawiających się w reklamach.

Autorem konceptu kreatywnego wiosennej kampanii jest agencja Just, za produkcję spotów odpowiadał
Opus Film, a planowanie mediów jest dziełem Zenith. Za działania na Facebooku i Instagramie odpowiedzialna była agencja Bussines Factory, a pozostałe działania w internecie zrealizowane zostały we współpracy z agencjami Performics i Cube Group.

Katarzyna Kacprzak 308 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.