Max Premium Burgers rusza z ofertą śniadaniową

Rozpoczyna się też szersza kampania reklamowa sieci. Realizują ją agencje: H+K Strategies, Wavemaker i Fortis.

Sieć Max Premium Burgers wprowadza menu śniadaniowe. W ofercie znajdziemy propozycje z wołowiną i kurczakiem, ale też nowości, m.in. burger śniadaniowy, wrapy, muffiny, box z wieprzowiną, a także po raz pierwszy w Max wybór słodkości.

Do tej pory Max Premium Burgers realizowała kampanię w miastach, w których ma restauracje, czyli Warszawie, Świętochłowicach, Gdańsku i Wrocławiu. Był to outdoor i direct mailing. Za to od 1 kwietnia, wraz w wprowadzeniem nowych produktów, kampania będzie szersza. Obejmuje radio, outdoor, prasę, online, social media, direct mailing. Działania obejmują wszystkie lokalizacje. 

Max Premium Burgers współpracuje z agencjami: H+K Strategies (PR i social media), Wavemaker (planowanie i zakup mediów) i Fortis (projektowanie i produkcja materiałów reklamowych).

Maciej Florek 2053 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.