Internauci zdecydowali - Jalapeño Burger wraca!

Jalapeño Challenge to pierwsza polska inicjatywa, w wyniku której klienci wpłynęli na menu McDonald's.

Realizowana przez agencję Isobar Polska kampania ruszyła w środę 27 marca na kanałach własnych McDonald’s. Po kilku godzinach pod filmami wideo będącymi częścią kampanii było ponad 100 tys. reakcji. Działania kontentowe prowadzone są na Facebooku, Instagranie (Instastories) i za pomocą aplikacji mobilnej. Kampania oparta jest na serii humorystycznych wideo, których bohaterem jest José Arcos Dorados - mieszkający w Polsce Meksykanin, który bardziej niż wszystko inne na świecie kocha Jalapeño Burgera.

Za koncept kreatywny i działania w social mediach odpowiada agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). Kontent wideo wyprodukowało Sputnik Studio, za dźwięk odpowiada Głośno, a za postprodukcję Post.film. Media dla tego klienta planuje i kupuje OMD. 

Maciej Florek 2053 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.