Murale na #150latheinz

Autorem projektów jest agencja GoodLooking Studio.

Heinz w tym roku obchodzi 150. rocznicę powstania. Z tej okazji marka ketchupu postanowiła stworzyć murale w trzech polskich miastach w ramach działań pod hasłem #150latHeinz. Utrzymane w spójnej konwencji murale ozdobiły charakterystycznym dla marki czerwonym kolorem mury budynków w Warszawie, Gdyni i Wrocławiu. Główną bohaterką każdego muralu jest szklana butelka ketchupu.

Autorem wszystkich trzech projektów jest agencja GoodLooking Studio, która odpowiadała też za ich wykonanie w Warszawie i Wrocławiu. W Gdyni wykonawcą muralu była firma Synergic.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.