Murale na #150latheinz
Autorem projektów jest agencja GoodLooking Studio.
Heinz w tym roku obchodzi 150. rocznicę powstania. Z tej okazji marka ketchupu postanowiła stworzyć murale w trzech polskich miastach w ramach działań pod hasłem #150latHeinz. Utrzymane w spójnej konwencji murale ozdobiły charakterystycznym dla marki czerwonym kolorem mury budynków w Warszawie, Gdyni i Wrocławiu. Główną bohaterką każdego muralu jest szklana butelka ketchupu.
Autorem wszystkich trzech projektów jest agencja GoodLooking Studio, która odpowiadała też za ich wykonanie w Warszawie i Wrocławiu. W Gdyni wykonawcą muralu była firma Synergic.

Maciej Florek
2390 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane