Brzoskwiniowa Coca-Cola już w Polsce

Polska jest jednym z pierwszych europejskich rynków, na którym pojawił się nowy smak napoju.

Jest to też kolejny wariant zero cukru w ofercie firmy, zgodnie z realizacją zobowiązania do obniżenia całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Dzisiaj już blisko 30 proc. całego portfolio firmy w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru.

Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym dostępna jest w butelkach o pojemności 0,5 l i 1 l.  Nowość otrzyma szerokie wsparcie w TV, digitalu i social mediach. W punktach sprzedaży pojawią się dedykowane materiały POS.

Działania mediowe koordynuje MediaCom Warszawa, za kreację i przygotowanie materiałów BTL odpowiada agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social mediach powierzono LiquidThread, a działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.