Adam Małysz reklamuje EnveloBank

Były skoczek został twarzą kampanii, gdyż jest "pozytywnie kojarzony, charakterystyczny i polski do szpiku kości".

Bank Pocztowy do swojej nowej kampanii postanowił zatrudnić Adama Małysza, niegdyś najlepszego polskiego skoczka narciarskiego, a obecnie dyrektora sportowego reprezentacji. Bank promuje w ten sposób ofertę kredytu gotówkowego, a równocześnie swoją drugą, cyfrową markę banku internetowego EnveloBank.

- Zaprosiliśmy do współpracy Adama Małysza, gdyż jest on jednym z najbardziej rozpoznawalnych sportowców, jest pozytywnie kojarzony, charakterystyczny i polski do szpiku kości. Polacy od lat niezmiennie bardzo go lubią i darzą wielkim zaufaniem. Naszym zdaniem to najlepsze połączenie, by wybitny, uznany polski sportowiec promował Bank Pocztowy – bezpieczny, w 100 procentach polski bank. Adam Małysz po prostu "jest w porządku" – mówi Małgorzata Madej, dyrektor departamentu marketingu w Banku Pocztowym.

30- i 15-sekundowe spoty reklamowe z Małyszem będą emitowane od 1 do 30 kwietnia 2019 r. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsacie i stacjach tematycznych TVP i Polsatu. Wizerunek towarzyszącej mu maskotki Pandy będzie także wykorzystany w kampanii internetowej, która potrwa od 15 kwietnia do 30 czerwca br. W ramach działań w internecie publikowane będą krótkie filmy branded content, które w prosty i zabawny sposób opowiadają o świecie finansów. Dla internautów przygotowano także konkursy. Oprócz tego kampania wspierana jest materiałami POS w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej w postaci: ulotek, plakatów, wyklejek oraz animacji na ekranach.

Kreację opracowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, produkcją zajęło się studio Papya Films, zaś planowaniem i zakupem mediów (ATL i digital) - dom mediowy Value Media.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.