Orange kpi z reklam UPC [wideo]
Pomarańczowy operator parodiuje "kosmiczne" prędkości internetu konkurenta.
UPC, operator największej w kraju sieci kablowej, promuje dużej szybkości internet "światłowodowy" w kosmicznej konwencji. Autorem tych kreacji jest agencja Golden Submarine (kreacje dla UPC przygotowuje także agencja Opus B).
Orange od kilku lat inwestuje duże środki w rozwój sieci światłowodowej wprost do mieszkań (tzw. technologia FTTH). Największy w kraju stacjonarny operator telekomunikacyjny tłumaczy, że internet doprowadzony światłowodem do bloku, ale nie bezpośrednio do mieszkań odbiorców, to zupełnie inna jakość i nie powinien być określany mianem "światłowodowego". Wypuścił więc serię reklam parodiujących "kosmiczne" reklamy UPC. Reklamy dla Orange przygotowuje agencja Leo Burnett.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.