Dziś pierwszy numer "Forbes Women" w Polsce

W piśmie skierowanym - jak deklaruje wydawca - do kobiet i do mężczyzn znajdą się treści z obszaru biznesu, kariery, rozwoju oraz psychologii.

4 kwietnia na polskim rynku ukaże się pierwszy numer magazynu "Forbes Women", wydania specjalnego polskiej edycji "Forbesa". Za wprowadzenie marki na polski rynek odpowiada Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza segmentu premium w Ringier Axel Springer Polska. Twórcami magazynu i redaktorami prowadzącymi są Aleksandra Karasińska (szefowa Forbes.pl i Newsweek.pl) i Konrad Sadurski (zastępca redaktora naczelnego "Forbesa"). Redaktorem naczelnym magazynu "Forbes" oraz "Forbes Women" jest Paweł Zielewski.

"Forbes Women" jest skierowany zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, a  znajdą się w nim treści z obszaru biznesu, kariery, rozwoju oraz psychologii. Na podwójnej okładce pierwszego wydania znalazły się: Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca regionu Discovery EMEA, oraz Małgorzata Szumowska, reżyserka. Wraz z magazynem wydawca uruchamia  platformę komunikacyjną forbes.pl/forbeswoman oraz oficjalne profile na Facebooku i Instagramie. W ramach inicjatywy Forbes Women planowana jest również organizacja cyklicznych wydarzeń, szkoleń i spotkań.

"Forbes Women" to światowa marka powstała w 2008 r. z inicjatywy Moiry Forbes, wnuczki Malcolma Forbesa, założyciela magazynu "Forbes". W Stanach Zjednoczonych Forbes Women zrzesza społeczność kobiet sukcesu, porusza sprawy, które dotyczą kobiet i globalnej gospodarki. Forbes Women to platforma, której częścią jest magazyn, portal internetowy, media społecznościowe oraz Forbes Akademia, czyli warsztaty, szkolenia, spotkania i konferencje. 

- Dzięki temu projektowi poszerzamy grupę odbiorców – docieramy do pracowników korporacji, środowisk startupowych i młodszych czytelników. – mówi Anna Kaczmarska, dodając, że nad polską edycją platformy Forbes Women zespół pracował wiele miesięcy, nawiązując kontakty z wieloma organizacjami kobiecymi, jak m.in.: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Vital Voices, Klub SheXO Deloitte, Women in Tech Summit, Girls go Startup Academy, Kluby Kobieta i Pieniądze.

Premierze magazynu będzie towarzyszyć zewnętrzna kampania promocyjna w telewizji, prasie i mediach online oraz promocja w mediach należących do Ringier Axel Springer Polska. Planowana jest także kampania w mediach społecznościowych oraz współpraca z wybranymi influencerami. W 2019 r. planowane jest 5 wydań "Forbes Women". Nakład pierwszego to 40 tys. egzemplarzy, objętość 164 strony, a cena okładkowa 17,90 zł.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.