Dziś pierwszy numer "Forbes Women" w Polsce
W piśmie skierowanym - jak deklaruje wydawca - do kobiet i do mężczyzn znajdą się treści z obszaru biznesu, kariery, rozwoju oraz psychologii.
"Forbes Women" jest skierowany zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, a znajdą się w nim treści z obszaru biznesu, kariery, rozwoju oraz psychologii. Na podwójnej okładce pierwszego wydania znalazły się: Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca regionu Discovery EMEA, oraz Małgorzata Szumowska, reżyserka. Wraz z magazynem wydawca uruchamia platformę komunikacyjną forbes.pl/forbeswoman oraz oficjalne profile na Facebooku i Instagramie. W ramach inicjatywy Forbes Women planowana jest również organizacja cyklicznych wydarzeń, szkoleń i spotkań.
- Dzięki temu projektowi poszerzamy grupę odbiorców – docieramy do pracowników korporacji, środowisk startupowych i młodszych czytelników. – mówi Anna Kaczmarska, dodając, że nad polską edycją platformy Forbes Women zespół pracował wiele miesięcy, nawiązując kontakty z wieloma organizacjami kobiecymi, jak m.in.: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Vital Voices, Klub SheXO Deloitte, Women in Tech Summit, Girls go Startup Academy, Kluby Kobieta i Pieniądze.
Premierze magazynu będzie towarzyszyć zewnętrzna kampania promocyjna w telewizji, prasie i mediach online oraz promocja w mediach należących do Ringier Axel Springer Polska. Planowana jest także kampania w mediach społecznościowych oraz współpraca z wybranymi influencerami. W 2019 r. planowane jest 5 wydań "Forbes Women". Nakład pierwszego to 40 tys. egzemplarzy, objętość 164 strony, a cena okładkowa 17,90 zł.