Innogy oferuje warszawiakom samochody elektryczne na minuty [wideo]

W ramach promocji oferty Innogy go! pierwsze 15 minut jazdy kosztuje użytkownika tylko 1 grosz.

Jak już informowaliśmy, firma energetyczna Innogy Polska, operująca na terenie Warszawy, wprowadza usługę wynajmu elektrycznych samochodów w modelu car sharing (wynajem na czas). Docelowo do dyspozycji mieszkańców stolicy będzie 500 elektrycznych BMW i3, w tym 30 sportowych BMW i3s. Dzięki temu, że są to samochody elektryczne, kierowcy korzystający z nich mogą poruszać się buspasami.

Celem kampanii jest wprowadzenie marki Innogy go! na rynek, a także zbudowanie świadomości nowej usługi wśród mieszkańców stolicy. Prowadzone działania mają również zachęcić mieszkańców do skorzystania z usługi – na początku przez ofertę specjalną, w której pierwsze 15 minut jazdy kosztuje użytkownika tylko 1 grosz.

Kampania, zaplanowana do końca kwietnia, będzie prowadzona na nośnikach OOH, w metrze, w autobusach i tramwajach. Szeroki wachlarz działań został zaplanowany także w kanałach digital: obejmą one display, social media oraz performance.

Za strategię, koncepcję kreatywną, realizację kampanii oraz przygotowanie strony internetowej odpowiada Agencja Warszawa (wybrana w przetargu), za zakup mediów - dom mediowy MediaCom (OOH i radio) oraz agencja Cube Group (digital), za obsługę w kanałach social media - agencja Mindspot, natomiast działania PR prowadzi agencja MSL.

Maciej Burlikowski 1195 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.