"Newsweek" z kampanią wizerunkową [wideo]

Jej hasło brzmi: "Treści do potęgi Newsweek".

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska, wydawca tygodnika "Newsweek" postanowił zainwestować w jego kampanię wizerunkową pod hasłem: "Treści do potęgi Newsweek". Ma pokazać, że siłą tytułu są dziennikarze, za którymi stoją wysokiej jakości treści. Jej twarzami zostali właśnie dziennikarze, m.in.: Dawid Karpiuk (tematyka społeczna), Marcin Marczak (felietony), Anna Dorota Romanowska (nauka), Elżbieta Turlej (reportaże), Waldemar Kumór (historia), Karolina Pasternak i Aleksander Hudzik (kultura) oraz Dariusz Ćwiklak (biznes).

Kampania potrwała przez cztery tygodnie - do 2 maja i obejmie: telewizję (Polsat Media, TVN Media), kino (Helios, Kinads), radio (Grupa RMF, Agora), online, oraz prasę (tytuły z portfolio grupy Ringier Axel Springer Polska).

Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada agencja Social Frame, a za realizację - agencja Must be loud. Autorem scenariusza jest Dawid Karpiuk. Za produkcję reklamy (wideo i audio) odpowiada zespół wideo Ringier Axel Springer Polska – Radosław Szaraniec (reżyseria, produkcja), Roch Michnikowski (operator) i Grzegorz Skonecki (montaż). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom (oprócz mediów Ringier Axel Springer Polska).

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.