"Newsweek" z kampanią wizerunkową [wideo]
Jej hasło brzmi: "Treści do potęgi Newsweek".
Kampania potrwała przez cztery tygodnie - do 2 maja i obejmie: telewizję (Polsat Media, TVN Media), kino (Helios, Kinads), radio (Grupa RMF, Agora), online, oraz prasę (tytuły z portfolio grupy Ringier Axel Springer Polska).
Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada agencja Social Frame, a za realizację - agencja Must be loud. Autorem scenariusza jest Dawid Karpiuk. Za produkcję reklamy (wideo i audio) odpowiada zespół wideo Ringier Axel Springer Polska – Radosław Szaraniec (reżyseria, produkcja), Roch Michnikowski (operator) i Grzegorz Skonecki (montaż). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom (oprócz mediów Ringier Axel Springer Polska).
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.