Bolt rusza z kampanią outdoorową

Ma ona na celu zwiększenie świadomości marki, znanej wcześniej jako Taxify.

Estońska aplikacja łącząca kierowców z pasażerami, konkurent Ubera, działa w Polsce od końca 2016 r., a z początkiem marca br. zmieniła nazwę na Bolt. - Z dotychczasowymi użytkownikami Taxify komunikowaliśmy się bezpośrednio, a outdoor zrobiliśmy po to, żeby zwiększyć świadomość nowej marki, jaką jest Bolt. I przy okazji pokazać jej główną przewagę - czyli oszczędność; zarówno w kontekście ceny, jak i czasu - mówi Maksymilian Malicki, marketing manager Bolt w Polsce. - Kampania, która ruszyła z początkiem kwietnia, to dla nas pierwszy krok w ramach nowej platformy komunikacyjnej, skupionej właśnie na oszczędzaniu. Powoli wprowadzamy wsparcie online, a w niedalekiej przyszłości planujemy działania w paru innych kanałach - dodaje Malicki.

Bolt nie współpracował przy realizacji kampanii z żadną agencją reklamową ani domem mediowym. Całość - od strategii, przez kreację, po zakup mediów - powstała wewnętrznie. Kampania prowadzona jest na 300 nośnikach outdoor na pięciu największych rynkach w Polsce - w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście. Są to głównie billboardy i citylighty, ale także kilka siatek wielkoformatowych.

Paweł Piasecki 205 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.