Portal WP ma nową wersję mobilną
Pojawiły się też nowe formaty reklamowe.
Portal Wirtualna Polska ma nową stronę główną na urządzenia mobilne. Powiększono w niej zdjęcia i wyróżniono kolorystycznie część tytułów. Wyniki meczów i notowań walutowych dostępne są w czasie rzeczywistym. W dolnej części strony zaprojektowano sekcję przewijaną poziomo. Odświeżenie wersji mobilnej "jedynki" portalu stało się też okazją do wprowadzenie nowych formatów reklamowych - m.in. Midbox w ofercie multiscreen, który znajduje się pod główną sekcją redakcyjną na górze strony. Standardową emisję Content Boxów wzbogacono o tapetę i Paralaksę.
- Siatkę reklamową nowej mobilnej WP zoptymalizowaliśmy według standardów Coalition for Better Ads. Po zmianach, zgodnie z danymi wewnętrznymi, widzialność np. reklamy Rectangle/Halfpage wzrosła o 3 pkt proc. w stosunku do poprzedniej wersji - mówi Krzysztof Balewski, ad product manager w WP Media.
- Siatkę reklamową nowej mobilnej WP zoptymalizowaliśmy według standardów Coalition for Better Ads. Po zmianach, zgodnie z danymi wewnętrznymi, widzialność np. reklamy Rectangle/Halfpage wzrosła o 3 pkt proc. w stosunku do poprzedniej wersji - mówi Krzysztof Balewski, ad product manager w WP Media.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane