National Geographic: "Nas też to dziwi"

Kampanię zrealizowała agencja Plej.

National Geographic rozpoczął kampanię "Nas też to dziwi", w której zachęca widzów do wspólnego odkrywania świata i badania niezwykłych zjawisk.

- Wybierając dla naszych widzów najciekawsze produkcje, też bywamy zdziwieni tym, czego się z nich dowiadujemy. Chcemy, by dokumenty emitowane w kanale National Geographic były dla widzów nie tylko ogromną dawką wiedzy, ale pozwalały poczuć prawdziwe emocje - mówi Magdalena Strobel, dyr. marketingu Fox Networks Group CE.

Za koncept i część kreacji kampanii odpowiada agencja Plej. Kampania obejmuje internet, telewizję, prasę oraz nośniki OOH.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.