Coca-Cola wprowadza markę Aquarius na rynek brytyjski

To napoje funkcjonalne - wody smakowe wzbogacone minerałami.

Wody Aquarius występują w dwóch wariantach smakowych - cytrynowym (wzbogaconym cynkiem, który ma wspomagać ciało i umysł) oraz limonkowym (z magnezem mającym zmniejszać uczucie zmęczenia). Aquarius ma być zdrowszą alternatywą dla słodzonych napojów gazowanych. Będzie dostępny w nadających się do recyklingu butelkach o pojemności 400 i 900 ml. Na opakowaniu nie pojawia się znak Coca-Cola.

Launch będzie wsparty zintegrowaną kampanią marketingową, która ruszy z początkiem maja. Hasło kampanii, nawiązujące do wzbogacających wody minerałów, brzmi: "Put back what life takes out" (dosłownie: "Włóż z powrotem, co życie wyjmuje"). Przewidziano reklamy zewnętrzne (w tym DOOH), aktywacje w sklepach, sampling i działania PR. 

Markę wprowadzono po raz pierwszy w Japonii w 1983 r. jako napój o smaku grejpfrutowym. W 1991 r. Aquarius trafił do Hiszpanii i Portugalii, a obecnie jest sprzedawany w ponad 15 krajach, m.in. Brazylii, Tajlandii i Holandii. Ma być oficjalnym napojem letnich Igrzysk Olimpijskich w 2020 r.

Paweł Piasecki 267 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.