Bobby Burger i współwłaściciel CD Projekt tworzą Real Food

Nowy podmiot planuje rozwój sieci Bobby Burger oraz restauracji Wegeguru.

Założyciele sieci Bobby Burger tworzą grupę kapitałową Real Food SA z Michałem Kicińskim, współzałożycielem CD Projektu, polskiej firmy z branży gier wideo, która stoi za międzynarodowym sukcesem gry „Wiedźmin”. Do nowo powstałej spółki inwestor wniósł kapitał, ale też swoją restaurację Wegeguru, działającą w Warszawie od 2017 r. – Wegeguru była odpowiedzią na rosnący popyt klientów wielkomiejskich restauracji i barów na zdrową dietę wegańską. To koncept, który zasługuje na to, by wyjść poza granice stolicy i razem mamy szansę, by tak się stało – dodaje Michał Kiciński.

– Analiza trendów w gastronomii, takich jak m.in. flexitarianizm, czyli elastyczny wegetarianizm oraz wyników badań konsumenckich, skłoniła nas do tego, by utworzyć grupę kapitałową Real Food SA. Oprócz dalszego rozwoju sieci burgerowni w całej Polsce, chcemy zagospodarować potrzeby różnych grup konsumentów – jedzących mięso, wegetarian i wegan, wielbicieli burgerów, ale nie tylko – mówi Krzysztof Kołaszewski, współzałożyciel sieci Bobby Burger i członek zarządu Real Food SA.

 W ramach finansowania społecznościowego (crowdinvestingu) Real Food chce pozyskać 4 mln zł i otworzyć kolejne lokale Bobby Burger i Wegeguru. – Zamierzamy utrzymywać obecną dynamikę wzrostu. Dzięki zebranym środkom Bobby Burger zawita do nowych miast oraz zagęści sieć burgerowni tam, gdzie ma już wierne grono fanów. Z kolei Wegeguru będzie mógł rozszerzyć koncept na kolejne restauracje, także poza Warszawą – zapewnia Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w sieci Bobby Burger.

Wspólnikami Real Food SA zostali: Bogumił Jankiewicz, MK Investment Partnership (spółka należąca m.in. do Krzysztofa Kołaszewskiego) oraz Michał Kiciński. W najbliższym czasie do tego grona dołączą nowi akcjonariusze, dzięki ofercie akcji, promowanej m.in. przez kampanię crowdfundingową na platformie Crowdway.pl.

W 2018 r. burgerownie Bobby Burger odwiedziło ponad milion klientów, a sieć powiększyła się o 5 nowych lokali. – Trzy z pięciu uruchomionych to lokale własne. Nadal będziemy rozwijać franczyzę, ale nasz główny cel to wzrost sieci punktów należących w całości do nowo powstałej grupy Real Food – mówi Krzysztof Kołaszewski. Łączne przychody z lokali własnych i franczyzowych Bobby Burger przekroczyły w 2018 r. 37 mln zł, były o 23 proc. większe niż w 2017r.  Bobby Burger planuje rozwój sieci. W tym roku pojawił się drugi lokal w Poznaniu, do końca maja otwarte zostaną 2 nowe lokale w Warszawie, w czerwcu w Siedlcach. W kolejnych kolejne lokale w Łodzi i Szczecinie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.