Marcin Prokop w kampanii marki Schweppes [wideo]

Kreację przygotowała agencja H2O Creative.

Marka Schweppes, należąca do Orangina Schweppes, wystartowała z nową kampanią reklamową. W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawi się sześć materiałów wideo, w których Marcin Prokop prowadzi sarkastyczne rozmowy z różnymi wersjami samego siebie. Kampania jest prowadzona w mediach online i zakłada wykorzystanie kanałów: Facebook, YouTube oraz Instagram. Wsparciem dla pełnometrażowych materiałów wideo są krótkie formaty 15- i 6-sekundowe.

Za strategię i kreację odpowiada H2O Creative. Produkcją zajęło się Oto Film. Media zaplanował i kupił Wavemaker.

Maciej Florek 2036 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.