MullenLowe Warsaw kontynuuje "Dobre zakończenia" dla Warty [wideo]

Filmy wyreżyserowane zostały przez Martynę Iwańską.

Kampania „Dobre zakończenia” dla Warty nie zakończyła się na zeszłorocznej emisji spotów. MullenLowe Warsaw przygotowało kolejną jej odsłonę – z Marcinem Prokopem w roli głównej.

Powstało pięć spotów 35-sekundowych, w których Prokop próbuje znaleźć absurdalne rozwiązania w kłopotliwych sytuacjach z życia wziętych i konfrontuje się ze zdrowym rozsądkiem klientów Warty. Powstały też dwa 15-sekundowe spoty z samymi klientami.

Filmy wyreżyserowane zostały przez Martynę Iwańską. Emisji filmów będzie towarzyszyć kampania bannerowa i promocja strony WWW.

Katarzyna Kacprzak 330 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.