Zalando rusza z kampanią "Wyraź swoje piękno"

Niemiecka platforma e-commerce chce integrować sprzedaż produktów beauty, wprowadzonych w grudniu ub.r., z kategorią moda, z której jest najbardziej znana.

Kampania Zalando promująca kategorię produktów do pielęgnacji urody, zachęca - zgodnie ze strategią komunikacyjną marki - do eksponowania swojego stylu i osobowości niezależnie od wieku, płci, zasad i upodobań. Przekonuje, że wyrażanie swojego piękna nie powinno być podyktowane oczekiwaniami innych. Spot reklamowy w reżyserii Lauren Caris Cohan ze zdjęciami Felicity Ingram to efekt czterodniowej pracy nad sesją w Londynie uchwycony przez "ukryte kamery". W filmie występują zarówno profesjonalne modelki i modele (w tym z Polski Marta Gawron), jak i osoby, które na co dzień nie są związane zawodowo z modelingiem.

 Kampania "Wyraź swoje piękno", za którą od strony kreacji odpowiada agencja Sunshine, obejmie Polskę, Niemcy, Austrię, Francję, Włochy, Belgię, Danię i Szwecję. Emitowana będzie w telewizji, radiu, kanałach online oraz mediach społecznościowych, a na wybranych rynkach doją do tego eventy prasowe i  aktywacje. Zdjęcia z kampanii i relacje z towarzyszących jej wydarzeń pojawią się na profilu @zalando_beauty na Instagramie.

Nowa kampania Zalando jest reakcją na wyniki badań mówiących, że aż 27 proc. Polaków kupuje kosmetyki w sklepach online. To najwyższy wskaźnik w Europie, gdzie średnia wynosi 21 proc. W odpowiedzi na ten trend Zalando poszerza ofertę beauty, wprowadzając do sprzedaży nowe światowe marki m.in. grupy Estée Lauder, takie jak M.A.C., Glamglow i Bumble and Bumble, a także Oribe, NYX oraz polską markę Glov, słynącą z wysokiej jakości akcesoriów kosmetycznych do demakijażu.

- Chcemy bezproblemowo zintegrować produkty kosmetyczne z modą i sprawdzić, jak zareagują na to nasi klienci w Polsce. Już teraz widzimy, że są na to otwarci. 60 proc. użytkowników Zalando kupujących kosmetyki podczas tych samych zakupów wybiera także odzież, co dowodzi, że obie oferty idą ze sobą w parze - mówi Pamela Wade-Lehman, head of beauty w Zalando SE.

Asortyment kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych dostępnych w sklepie internetowym Zalando obejmuje obecnie ponad 10 tys. produktów od ponad 250 marek.

 

Paweł Piasecki 179 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.