Huawei P30 sprzedaje się lepiej niż poprzednik

Po pierwszych dwóch tygodniach sprzedaży w Polsce osiągnął trzykrotnie lepszy wynik.

Polski oddział Huawei, chińskiego producenta m.in. telefonów komórkowych, twierdzi, że jego najnowszy flagowy smartfon P30 Pro sprzedaje się zdecydowanie lepiej niż jego poprzednik. Jak twierdzi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group Polska, po pierwszych dwóch tygodniach sprzedaży w Polsce model ten osiągnął trzykrotnie lepszy wynik niż jego poprzednik z ub.r. - P20 Pro.

- Trzykrotnie lepszy wynik na samym starcie sprzedaży tego modelu jest dla nas dowodem zaufania konsumentów do marki. Przybliża nas do celu, by w tym roku przejąć pozycję lidera rynku smartfonów w Polsce - mówi Zhang.

I nie jest rezultat niższej ceny. P20 Pro w momencie premiery kosztował bowiem 3,5 tys. zł, podczas gdy cena P30 Pro wynosi 3,8 tys. zł.

O tym, że w Polsce rośnie sprzedaż najdroższych modeli smartfonów świadczą też dane GfK Polonia, firmy monitorującej ten rynek. Z jej wyliczeń wynika, że segment smartfonów kosztujących powyżej równowartości 600 euro wzrósł z 3,7% w 2017 r. do 14,8% w ub.r.

Huawei Polska podaje, że jego udziały w rynku wzrosły z 19,4% w 2017 r. do 27% w ub.r. (wartościowo) i z 21,8% w 2017 r. do 29,5% w ub.r. (ilościowo).

Maciej Burlikowski 1210 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.