Kampania "Zrób sobie dobrze" na ekranach Screen Network
Kampania społeczno-edukacyjna Cupsell.pl i Movember Polska ma zachęcić mężczyzn do samobadania jąder.
- Nowotwory nie są już tabu, ale rak jąder ciągle nie należy do tematów często poruszanych w przestrzeni publicznej. Dlatego chcieliśmy nieco odczarować mówienie i myślenie o tym intymnym nowotworze i zaprojektowaliśmy specjalną bieliznę. Nasze majtki przypominają stale o samobadaniu, stąd nieco wielkanocne hasło: "Zrób sobie dobrze i poświęć swoim jajkom 5 minut" - mówi Marta Sawicka z Cupsell.pl.
Kampania wykorzystująca dane z kanału mobile, pozyskiwane i analizowane w czasie rzeczywistym przez firmę Selectivv, będzie emitowana na ekranach digital firmy Screen Network. System w czasie rzeczywistym weryfikuje profile użytkowników telefonów komórkowych znajdujących się w promieniu widoczności ekranów LED, co pozwala dopasowywać wyświetlane treści reklamowe. - Osoby, które nie były w placówce medycznej o profilu urologicznym przez ostatnie 12 miesięcy, otrzymują komunikat zaczynający się od słów: "Wiemy, że dawno nie robiłeś sobie dobrze", a mężczyźni powyżej 30. roku życia - komunikat "W Twoim wieku pora zrobić sobie dobrze" - tłumaczy Damian Rezner, dyrektor ds. innowacji w Screen Network. W bazie Selectivv DMP znajdują się profile 14 mln użytkowników urządzeń mobilnych w Polsce. - Posługując się naszą autorską usługą Geotrapping, postanowiliśmy wesprzeć akcję przez dotarcie z komunikatem do bardzo precyzyjnie określonej grupy docelowej - dodaje Aleksander Luchowski, prezes zarządu Selectivv Mobile House.
W akcję zaangażowała się też telewizja 4Fun.tv (specjalne materiały antenowe poświęcone profilaktyce raka jąder) oraz influencerzy z kanału YouTube "Na Pełnej".

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.