Kochaj to, co kochasz - nowa kampania Spotify

To jak dotąd największe działanie marketingowe marki na polskim rynku.

Spotify startuje z kampanią w kanałach online i OOH, która promuje możliwość darmowego korzystania z platformy streamingowej. Motywem przewodnim jest hasło: "Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify".

Kampania Spotify jest pierwszym tak szerokim działaniem marketingowym marki w 2019 r. i jak dotąd największym na polskim rynku. Wystartowała w kanałach digitalowych (Facebook, Instagram, YouTube, programmatic) i w przestrzeni publicznej na terenie Warszawy (metro, tramwaje, autobusy).

Materiały kreatywne kampanii nawiązują do playlist i artystów, którzy cieszyli się największą popularnością wśród fanów w Polsce, w tym playlista Generacja Hip-Hop (ponad 100 tys. obserwujących) oraz takich wykonawców, jak Dawid Podsiadło czy Taconafide, którzy znaleźli się w pierwszej dziesiątce corocznego zestawienia Wrapped 2018.

W kampanii Spotify promuje główne korzyści dla użytkowników serwisu, w tym spersonalizowane playlisty "Odkryj w tym tygodniu" i "Daily Mix", możliwość oszczędzania danych i zachowywania utworów na urządzeniach mobilnych, słuchanie utworów na żądanie w dobieranych przez Spotify playlistach oraz szeroki katalog podcastów.

Za realizację kampanii odpowiadają agencje: Circus (kreacja), UM (media), Hill + Knowlton Strategies (PR).

Katarzyna Kacprzak 336 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.