DeeZee - nowa marka w salonach CCC

Grupa rozwija ofertę modową.

Grupa CCC wprowadza do salonów stacjonarnych we wszystkich krajach popularną wśród młodych kobiet polską markę obuwia DeeZee.

Wprowadzeniu DeeZee do salonów CCC towarzyszyć będą specjalne strefy marki, komunikacja na witrynach, ekranach LED, ulotkach oraz w social mediach CCC. DeeZee prowadzi także intensywną kampanię reklamową w internecie, prezentując sesję fotograficzną i spot reklamowy na sezon wiosna/lato 2019 zrealizowany w Miami i Los Angeles. Realizuje kampanię z domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Większościowy pakiet udziałów w DeeZee grupa CCC przejęła jesienią 2018 r.  Marka ma umocnić pozycje CCC w modowym i młodszym segmencie wiekowym oraz kanale sprzedaży online.

DeeZee działa na polskim internetowym rynku obuwniczym od 2005 r. i prowadzi sklep internetowy www.deezee.pl oraz kanały socialmediowe.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.