Nowe burgery Maestro w McDonald's
Na potrzeby reklamy jedną z warszawskich burgerowni przekształcono w kuchnię McDonald's.
McDonald's wprowadza nową linię burgerów premium Maestro. Zawierają większą porcję wołowiny, podawane są w zestawie z frytkami z batatów na papierowej tacce. W linii znajdują się cztery propozycje burgerów: Maestro Grilled Cheese, Maestro Red Hot Chili, Maestro Grilled Onion. Produkty będą dostępne w ofercie promocyjnej do 21 maja.
Wprowadzając nową ofertę, McDonald’s sięgnął po nieszablonową formę komunikacji. Na potrzeby spotu reklamowego marka zmieniła przestrzeń jednej z warszawskich burgerowni, przekształcając jej zaplecze w kuchnię McDonald’s, w której burgery serwowali pracownicy restauracji McDonald’s. Osoby zaproszone do wzięcia udziału w reklamie, ale niewtajemniczone w szczegóły projektu, otrzymały do degustacji burgery. Dopiero po ich zjedzeniu i wymianie wrażeń dowiedziały się, że były to produkty z linii Maestro, a organizatorem jest McDonald’s. Działania reklamowe koordynuje DDB i dom mediowy OMD.
Komentarze
Artykuły powiązane