Harnaś z nową platformą komunikacji

Po 16 latach z Red8 obsługę marki przejęła agencja Grey.

Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec największy w kraju producent piwa, rusza z kampanią reklamową jednej ze swoich kluczowych marek - Harnaś, która jest początkiem nowej platformy komunikacji marki. Producent zdecydował się odejść od animowanych reklam, które były jednym z jej znaków rozpoznawczych, na rzecz formatu filmowego (fabularnego). W rolę bohatera marki wciela się Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie.

To także zmiana agencji obsługującej markę - przez 16 lat, od momentu pojawienia się jej na rynku w 2003 r., obsługiwała ją agencja Red8 Advertising. W tym roku jej obsługę Carlsberg powierzył agencji Grey.

Spot wyreżyserował Michał Sabliński, który ma na koncie wiele reklam dla polskich i międzynarodowych firm, a operatorem był Michał Sobociński – autor zdjęć do takich filmów jak: "Sztuka kochania", "Belfer 2" czy "Miłość jest wszystkim". Za produkcję odpowiadało studio Dynamo Film, nad nowym fabularnym spotem reklamowym pracowała blisko 100-osobowa ekipa. Za planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative.

- Budujemy nowy, filmowy świat marki i zapraszamy do niego konsumentów. Wierzymy, że nowy Harnaś oraz jego nowi przyjaciele zdobędą sympatię widzów – mówi Patrycja Skierska, brand manager marki w Carlsberg Polska. - Wiemy, że widzowie kochają filmy i seriale, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć reklamy na miarę produkcji filmowych. Wartka akcja, dopracowana w detalach scenografia, filmowe zabiegi – tego na pewno nie zabraknie w filmach o przygodach Harnasia.

Nowa 30-sekundowa reklama promocyjna jest pierwszą z serii reklam o przygodach Harnasia. Pojawi się w głównych stacjach TV oraz kanałach tematycznych 17 kwietnia br. i będzie wspierać tegoroczną promocję podkapslową piwa Harnaś. Kolejna reklama wizerunkowa ukaże się już na początku maja.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.