Nowy Noizz.pl

Serwis ma być bardziej czytelny, wyraźnie miejski i silniej powiązany z Instagramem. Pojawią się też nowe reklamowe formaty premium.

Portal Noizz.pl po czterech latach od uruchomienia przechodzi proces redesignu. Nowa uproszczona, czarno-biała forma graficzna ma poprawić czytelność strony, wynieść treści na pierwszy plan oraz podkreślić miejski charakteru serwisu. Zmiany oznaczają również wprowadzenie nowych sekcji tematycznych i formatów redakcyjnych. Proces dotyczy wszystkich rynków, na których dostępny jest Noizz: Polski, Niemiec, Serbii, Rumunii, Słowacji i Węgier. Za koncepcję i przeprowadzenie redesignu odpowiedzialny jest zespół działający pod kierownictwem międzynarodowego redaktora naczelnego Noizz Filipa Połoski.

– Minimalizm i surowość konstrukcyjna przyświecała naszym poszukiwaniom od samego początku i doprowadziła nas do wykreowania organizacji wizualnej opartej na kwadratach – mówi Bartek Kozłowski, dyrektor artystyczny Ringier Axel Springer Polska, odpowiedzialny za proces redesignu.

Redakcja zamierza jeszcze bardziej powiązać serwis z Instagramem. Ponadto zostanie wprowadzonych kilka nowych formatów, w tym format mieszkaniowy "Na wynajmie", autorski cykl o życiu seksualnym czy dotyczące bieżących tematów Q&A z ekspertami. Sekcja wideo zostanie wzbogacona o cykl na temat ekologii i zrównoważonego stylu życia. Przy okazji redesignu powstaną również nowe reklamowe formaty premium.

– W 2018 r. zrealizowaliśmy nasze wszystkie cele biznesowe. Mieliśmy także bardzo duży wzrost projektów specjalnych i udało nam się nawiązać współpracę z bardzo cennymi dla nas klientami, m.in. markami Adidas Originals, Nike, Netflix, Disney. Realizując szczególnie projekty specjalne, dostrzegliśmy potrzebę uwzględnienia niestandardowych i kreatywnych rozwiązań, więc bardzo ważna była dla nas zmiana także w formatach reklamowych, które pozwolą na lepszą ekspozycję naszych partnerów - komentuje Justyna Bajer, head of Noizz.

W związku z redesignem Noizz planowana jest kampania wspierająca nową platformę - począwszy od silnej kampanii online, poprzez reklamy drukowane, serię nowych materiałów redakcyjnych i współpracę z influencerami.

Noizz  jest serwisem miejsko-lifestyle'owym Ringier Axel Springer Polska. Powstał w Polsce w 2015 r., a obecny jest także w Niemczech, Słowacji, Rumunii, w Serbii oraz na Węgrzech. Miesięcznie Noizz na wszystkich rynkach odwiedza 11 mln unikatowych użytkowników (według Google Analytics). Noizz.pl ma 3,9 mln unikatowych użytkowników.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.