Największa w historii loteria Orlenu [wideo]

Pula nagród to 56,6 mln zł. W mediach rusza kampania z Robertem Kubicą.

PKN Orlen, największy w kraju koncern naftowy, organizuje największą w swojej historii loterię konsumencką. Potrwa do końca br., wśród nagród są: 88 samochodów Peugeot SUV 3008, sześć 5-osobowych wyjazdów na Grand Prix Formuły 1, 4 mln puszek napojów energetycznych Verva, 1,5 mln batonów tej marki oraz 6,15 mln zestawów baton plus napój. Łączna pula nagród wynosi 56,6 mln zł.

Dzięki temu projektowi Orlen chce zwiększyć świadomość i udział w rynku produktów marki własnej.

- Uruchomiona loteria to nie tylko największe przedsięwzięcie promocyjne w historii PKN Orlen, ale również jedna z największych loterii zdrapkowych na polskim rynku pod względem atrakcyjności nagród - mówi Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen.

Losowania nagród (wyjazdów na GP F1) będą emitowane w TVP.

Orlen wprowadza do sprzedaży gamę produktów takich jak: batony proteinowe, napoje izotoniczne i energetyczne z wizerunkiem Roberta Kubicy. Od tego roku Orlen jest sponsorem zespołu wyścigowego F1 Williams, w którym jeździ Polak. Na stacjach Orlenu będzie też można kupić gadżety i odzież sportową: koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, magnesy i smycze, naklejki, chorągiewki, opaski sylikonowe, zapachy samochodowe, ramki do tablic rejestracyjnych itp.

Loterii towarzyszy szeroko zakrojona kampania reklamowa w mediach. Spot będzie emitowany w wybranych kanałach telewizyjnych oraz na platformach VoD. Równolegle rusza promocja w prasie. W maju br. dodatkowo rozpocznie się ogólnopolska kampania OOH, gdzie oprócz standardowych nośników będzie można zobaczyć plakaty na tyłach autobusów oraz na konstrukcjach wielkoformatowych.

Realizację loterii Orlen powierzył agencji Unique One, za realizację kampanii odpowiada agencja Red8, spot wyreżyserował Marcin Ziębiński, a  wyprodukowało go studio Film It. Planowaniem i zakupem mediów dla Orlenu zajmował się dotąd dom mediowy MullenLowe MediaHub, ale koncern prowadzi obecnie przetarg mediowy.

Maciej Burlikowski 1122 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.