Katarzyna Nosowska wyśpiewuje kolejne dobre opinie dla firm [wideo]

ING Bank kontynuuje rozpoczętą w ub.r. kampanię "Dobry Głos dla firm".

Kampania polega na tym, że klienci małych firm mogą napisać pozytywne opinie o nich, a wybrani przez bank wykonawcy przerabiają je na piosenki i nagrywają w formie teledysków. W ub.r. robili to Mela Koteluk i Paweł Domagała, a w tegorocznej odsłonie - Katarzyna Nosowska. Nagrała ona w ten sposób 15 piosenek, które można obejrzeć i wysłuchać na kanale banku w serwisie YouTube. Za aranżację i muzykę odpowiada sama artystka wraz z Pawłem Krawczykiem, a za reżyserię teledysków Alan Willmann.

- Dobre opinie są dla firm najlepszą reklamą, a nagrane w formie teledysków pomagają im promować ich działalność, dzięki czemu mogą mieć więcej klientów. To ważne zwłaszcza dla małych firm, które nie miałyby szansy na taka formę reklamy - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor ING Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową.

W II edycji kampanii klienci zgłosili już ok. 1,8 tys. opinii o firmach, a blisko 900 firm skorzystało z wideo z Katarzyną Nosowską.

Autorem konceptu kreatywnego kampanii jest agencja Gong, teledyski wyprodukowało studio Film Produkcja, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Maciej Burlikowski 1149 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.