Katarzyna Nosowska wyśpiewuje kolejne dobre opinie dla firm [wideo]
ING Bank kontynuuje rozpoczętą w ub.r. kampanię "Dobry Głos dla firm".
- Dobre opinie są dla firm najlepszą reklamą, a nagrane w formie teledysków pomagają im promować ich działalność, dzięki czemu mogą mieć więcej klientów. To ważne zwłaszcza dla małych firm, które nie miałyby szansy na taka formę reklamy - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor ING Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową.
W II edycji kampanii klienci zgłosili już ok. 1,8 tys. opinii o firmach, a blisko 900 firm skorzystało z wideo z Katarzyną Nosowską.
Autorem konceptu kreatywnego kampanii jest agencja Gong, teledyski wyprodukowało studio Film Produkcja, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane