Zencard wprowadza aplikację mobilną

Spółka należąca do PKO Banku Polskiego oferuje ją uczestnikom programów lojalnościowych zarządzanych za pośrednictwem systemu Zencard.

Aplikacja jest dostępna do pobrania w Google Play i AppStore. Zapewnia ona nowy kanał komunikacji między detalistą posługującym się systemem lojalnościowym Zencardu (np. siecią drogerii czy sklepów z zabawkami) a konsumentem - uczestnikiem programu lojalnościowego. Aby aktywować aplikację, wystarczy podać numer telefonu komórkowego podany podczas rejestracji w programie lojalnościowym, której dokonuje się na terminalu płatniczym w punkcie sprzedaży.

Aplikacja pozwala użytkownikowi zobaczyć aktywne kupony i karty lojalnościowe różnych detalistów (z zachowaniem ich identyfikacji wizualnej), a także daje bezpośredni dostęp do aktualnych gazetek i promocji. Do tej pory sieci handlowe korzystające z systemu Zencardu mogły komunikować się z konsumentami - zarejestrowanymi użytkownikami programu - tylko za pomocą SMS-ów lub w mediach społecznościowych.

Zencard obsługuje obecnie ok. 300 punktów handlowo-usługowych w całej Polsce, w tym m.in. sieci detaliczne Jasmin (drogerie) i Świat Zabawek, a także restauracje, hotele i pensjonaty.

Paweł Piasecki 200 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.